niedziela, 23 sierpnia 2015

Wyjaśnienia

Proszę o dodanie tej informacji na wattpada + bardzo dziękuję naszej siostrze,która wstawiała rozdziały na wattpada.Dzięki niej to fanfiction zyskało większą popularność:)


Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie:(
Wiem,że należą wam się wyjaśnienia,jednak tyle było tych wyjaśnień,że uh...
Oblałam prawie rok szkolny,w domu nie mam ciekawej sytuacji i nie długo mam a propo tego sprawę w sądzie i po prostu w tym wszystkim nie było czasu na to FF.
Wiem,że najprawdopodobniej już nikogo tu nie ma.Nie wiem czy będę to kontynuowała,jeżeli tak to pewnie za kilka miesięcy,aż wszystko się zakończy.
3? 4? Nie mam pojęcia.Jeżeli ktoś tutaj jeszcze wchodzi,to oznacza,że mam naprawdę wspaniałych czytelników.Jeżeli nie to trudno,ja wszystko zepsułam i teraz za to pokutuję.Myślę,że jak będę je kontynuować,to na wattpadzie.To fanfiction już jest na wattpadzie pod swoją nazwą.
Jeżeli ktoś to czyta,to proszę piszcie do mnie na twitterze,kiku,asku.Jeżeli oczywiście macie.Możecie pisać swoje oczekiwania co do dalszej fabuły i wszystkie inne uwagi:)

Dziękuję,pozdrawiam.

Twitter: Oh_My_Brooks
Kik: likejelly
Ask: @Karmelekkkkkkkk

6 komentarzy:

  1. Możesz pamiętać że zawsze masz dwie fanki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę Ci powrotu do formy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że u Ciebie wszystko się ułoży ;-) i ja będę czekać ile będzie trzeba bo warto

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki aby wszystko ułożyło się w Twoim życiu :* PS. Będę czekała na dalsze rozdziały :) ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam na bloga i jest genialny! Będę tą złą i zapytam kiedy rozdział, bo z obliczeń powinien być 2 miesiące temu. Życzę powrotu do formy ;) Dalsza fabuła? Zaciekawiła mnie rodzina Hazzy, może coś o niej? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadal czekamy kochana :)

    OdpowiedzUsuń